fredag 26 februari 2016

dagens citat 14


Dagens citat 14

”Jag Anna Bara Prata Burka för Nya Moderaterna bubblar och knycker åsikter och har inga egna ideér samtidigt som det enda jag håller på med är att göra ingenting och påstår att anledningen till min konkreta nollinsats är att jag vill ha ett helt Alliansstyre men jag som partiledare vill inte att Moderaterna regerar, så korkad är jag, som partiledare. Jag vet att min ståndpunkt försämrar Sverige men det bryr jag mig inte om. Jag önskar var dag ni avsätter mig som partiledare. Jag är less på ansvar. Vi Moderater behöver en driftig osvensk ledare som inte sitter i långbänk med andra menlösa typiskt svenska partiledare som nödvändigtvis skall hålla alla i handen."

 

Sagt av Anna Burka Bara Prata på Nya Moderaterna.

 

Till Nya Moderaterna i Skåne, Nya Moderaterna i Gävleborgs län, Nya Moderaterna i Jönköpings län, Nya moderaterna i Västerbottens län, Nya Moderaterna i Värmlands län, Nya Moderaterna i Norrbottens län, Nya Moderaterna i Stockholm, Nya Moderaterna i Sörmlands län, Stadshuset i Stockholm, Regeringskansliet, Samtliga riksdagsledamöter, 1;e Talman, 2: Talman i Sveriges Riksdag.

Tidningen Svenska Dagbladet, Dagens Nyheter, Tidingarnas telegrambyrå, TT, Aftonbladet, ETC, tidningen Metro i Stockholm, Landsorganisationen, LO, Tjänstemännens centralorganisation, TCO, SKL, Sverige kommuner och landsting, Region Östergötland, Nya moderaterna i Linköping, Nya Moderaterna i Motala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.