torsdag 11 februari 2016

Brev från Dan Eliasson


Angående rikspolischefens senaste utsagor och hans förvåning kring olika bostadsområden i Sverige, omständigheter han inte kände till!!!!!!

Om brev från Dan Eliasson.

Som nedan svarar en rikspolischef som inte ens vet vad alla svenska medborgare vet om invandringens resultat och om Rinkeby och Rosengård. Han lämpar över ansvaret till politikerna. Han saknar all ambition och engagemang, möjligen för invandrare, men knappast för svenskar. De boende måste få samma villkor som alla andra i Sverige säger karln som skall vara rikspolischef. Det har de redan. Att de boende varken vill sköta sig, att de redan är kriminella begriper han inte, den där Dan Eliasson. Han är värdelös. Så här borde han ha svarat och kommenterat i gårdagens intervju:

 

BREV FRÅN DAN ELIASSON:

-Jo, det är illa, nu skall vi göra slut på det där. Jag skall se till att få fram rätten att besvara oroligheterna med handeldvapen och jag skall föreslå att kriminella från de där orosområdena, om de är dömda till straff eller har varit, omedelbart utvisas. Radikala individer skall punkförföljas och störas. Om de planerar terrorresor så utvisas de på direkten eftersom nuvarande lag om att våld utomlands skall bevisas är menlös. Vi skall också sätta in våldtäktspatruller på de svenska baden så våra flickor kan bada i lugn och ro, och begår de här asylarna våldtäkt skall de utvisas omedelbart. Detsamma gäller återvändande jihadmänniskor. De skall absolut inte få ta sig in i Sverige. De skall fråntas passet och få stå kvar på gränsen utan att komma in i Sverige.  Mona Sahlin kan sitta där på gränsen i en fåtölj med en telefon i famnen. Telefon och Mona Sahlin ter sig obeskrivligt patetiska.

 

Nu, när jag förstår situationens allvar som alla svenskar förstått innan jag lyckades inse verkligheten, skall ”allas lika värde” införas i Sverige. Invandrare skall absolut inte få gå före i bostadsköer, och aldrig mer som sker nu skall en svensk bostadslös bli utslängd från ett härberge för att ge plats åt en asylare eller invandrare. Samma gäller svenska skolelever. Att bli omplacerade till förmån för en invandrarelev kommer att ske endast över min döda kropp. Jag Dan Eliasson, rikspolischef svär på mina ord. Och aldrig mer skall gamlingar behöva flytta ut och lämna plats för asylare som skedde i Husqvarna! Invandrare får mer i månadsersättning än vad svenska fattigpensionärer får ut i månaden, det skall ändras på, en invandrare skall betala lika mycket hos tandläkare och läkare som en svensk.  Invandraren skall inte slippa undan med en 50-lapp. Nu skall det bli ordning på torpet. Nu skjuter vi tillbaka!

 

Slänger någon en sten mot eller på poliser och bränner bilar eller är på väg att göra så kommer min personal att uppmuntras till att dra handeldvapen och försvara sig och egendom med moteld. Jag skall se till att vi i många förhållanden gör som våra grannländer, vi svenskar är som statsministern påpekade, vi är väldigt naiva och närmast fjantiga. Vår fina skola har nu totalt rasat på grund av invandringspolitiken. Det spelar ingen roll hur mycket lärarna får höjd lön, det spelar ingen roll hur många extraassistenter vi placerar på skolorna, det spelar ingen roll vilket slags skolsystem vi har och vem som är huvudman för skolan. Så länge invandrareleverna varken vill eller kan eller förmår klara sin skoluppgift är alla insatser menlösa. Vi skall ta tillbaka både våra gator och skolor! Vi måste sluta att prata om ”allas lika värde” i bemärkelsen att en svensk betalar 1500 kronor för att dra ut en tand medan invandraren betalar 50-lapp.

 Det där är inte rättvist, samtidigt som invandrare ofta får större inkomst utan att ha gjort ett dugg för Sverige.

 

Och de människor som har avslag på sin asylansökan – NU skall de ut ur landet!  Det spelar ingen roll om de har hela släkten i Sverige eller måste i retur till något elakt land. Det är ju horribelt att Sverige har en lag som säger att man kan inte utvisa om den utvisade riskerar att bli hanterad på omänskligt vis i sitt hemland. Den utvisade har ju gjort det omänskliga i Sverige. Därmed har han förverkat sin förmildrande rättighet i Sverige. Jag lovar och svär på mors bibel att det skall bli ordning i Sverige! Visserligen har jag kört ned två myndigheter tidigare genom åren men NU skall svenskarna få den polis de är värda! Och inga menlösa politiker skall få sätta käppar i hjulet!

Jag som socialdemokrat lovar! Och jag bluddrar inte som moderaternas Anna Bata. Hon pratar om tryggare Sverige, men damen kan inte göra ett skvatt och gör ingenting praktiskt! Jag däremot, som socialdemokrat skall jag ge er ett tryggare Sverige. Hurra, hurra för mig, applåderar slutligen rikspolischefen Dan Eliasson som inte en skäms.

 

Till Rikspolisstyrelsen, Inrikesministern, Ygeman, Justitiedepartementet, Morgon Johansson, Carin Jämtin, Stefan Löfven, Åsa Romson,  Maria Ferm, Gustav Fridolin, Regeringskansliet, Liberalerna, Vänsterpartiet, Dagens Nyheter, Svenska Dagbladet, Aftonbladet, Karin Pettersson, Petter Thorwaldsson, SVT-nyheter, Tidningen Metro, Polisförbundet, Tidningen Polisen.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.