söndag 27 december 2015

Rasistfascisterna Mimmi von Troil och Staffan Lekenstam, Göteborgs kommun


Till rasistfascisterna Mimmi von Troil och Staffan Lekenstam, Göteborg

Tack för ert beslut att gå till DO. Jag är själv neger och hemma i min kultur går vi med penisfodral och ett höftskynke samt sandaler av kamelhud på fötterna. Jag har känt mig fasligt obekväm med alla svenska påhitt som ytterkläder som ni kallar nödvändiga och allt trams om att ha slips vid bjudningar och möten. Tack vare er så slipper jag nu de där irriterande inslagen i mitt liv. Jag kommer aldrig mer att använda svenskkläder. Följ mig på shopping längs paradgatan så skall ni få se vilken attraktiv varelse jag är och vilken förtjusning alla muslimska kvinnor visar för min fysiskt välbyggda kropp. Och Mimmi blir nog så sugen när hon ser mig så hon ber om en potta att bära mellan benen. Och du Staffan, du har nog lekt färdigt. Ni har båda fått en Pay-Back lagd på era skuldror. Slå upp i ordboken så ni får grepp om vad en sådan innebär. Alla har vi vår kultur, somliga delar ut pay-back, andra skrämmer små barn med klädsel, ytterligare fler förbjuder sina medmänniskor att gå ut och blanda sig med andra människor. Andra bär långdolkar som kulturstandard på sina kläder. Ni ser, vanorna är många och kring er framtid gäller Pay-Back – en gammal tradition bland många världen över. Så det kan väl inte vara fel, med lite mångkultur i form av Pay-Back introducerad på friskolan i Göteborg?

Till Göteborgs-Posten, Kvällsposten, Bohuslänningen, P4-Radio Göteborg, Diskrimineringsombudsmannen, DO, Regeringskansliet, Göteborgs kommun, SKL, Sveriges kommuner och landsting, Skolverket, Gustav Fridolin, Åsa Romson, Socialstyrelsen, Skolöverstyrelsen, Riksdagens ledamöter, Socialchefen i Göteborgs kommun, Helsingborgs kommun, Borås kommun, Afrosvenskarnas rasistförbund, Muslimska rådet, Stockholms moské, Muslimska ungdomsförbundet. Kommunalråden i Göteborgs kommun. Centerpartiet i Göteborg, Miljöpartiet i Göteborg, Jonas Sjöstedt och Christina Höj Larsen, Vänsterpartiet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.