tisdag 3 juni 2014

RASIST - Kakan Hermansson



VARNING FÖR KAKAN SOM KACKAR!

 

Till Kakan Hermansson

och hennes ord om ”Sommar”

Sveriges Radio P1:

 

Du Kakan, du som kackar.

Vore jag du skulle jag aldrig leva i Sverige! Jag skulle dra på direkten!

 

– Jag tycker inte att sommarpratarna representerar Sverige, säger du Kakan.

 

Nog vet väl du att det finns miljoner typ rasfanatiker i andra områden av världen? Åk dit och trivs, varför skall du plåga dig i Sverige. Här är vi svenskar, inte som du. Dina rasgossar finns på andra ställen, åk dit.

 

Jag bjuder på en enkel biljett!

Så vi svenskar och Sverige slipper dig.

 

Har du minsta stolthet och skam i knoppen så drar du dig ur sommarprogrammet. Det är inte svårt att ersätta dig med någon med sunt förnuft och gängse hyfs och ton.

 

Du Kakan är en stor skam för Sverige, dra!

 

Du Kakan är inte önskvärd.

 

Varför skall radiolyssnare lyssna på en rasist som du?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.