söndag 29 juni 2014

Karin P, Timbuktu och Aftonbladet och sossesnyft och sossehjälp i patetisk form.



Till ynkligas parti som behöver rasister för att leva och överleva.

 

Flasan Karin och AftonblÁ må brinna,
med dynga i sinne,

spetsad på midsommarstångstopp i sossegrottas Karin

som blir vid och vidare i rött

med brunsås i snippan.

Karin spricker mellan ben och matöppning

som ropar i blod: - Häng mig

i midsommarstångens gulblå knopp – tryck min kropp och knopp

över en snopp så jag får mer,

jag vill ha större och vara sosse

i flasa och trut

och då och den store Timbuktu –du

rädda mig lilla Karin på flaggstångsknopp, hängd i skrev – ÅÅÅå Timbuktu – min hjälte och räddning!


PS Sicken vacker poesi eller hur? Men den där typen av text fast rejält elakare och grövre vill hon ge representation, den där varelsen Karin. Det står förstås inget om att banka henne röd och brun men ändå. Kanske var det Karins store beundrare Timbuktu som skrev och diktade? Med ett litet hi,hi,hiii till Karin?

Vem vet?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.