onsdag 13 januari 2016

Svenskan - naiv


Hej du Frida Boisen på Expressen!

Visst, du har rätt i din dagens text. Som vanligt är det mjukislandet som talar. Vad jag inte förstår är svenskornas attityder. Har ni ingen självbevarelsedrift? Det är åratal sedan jag sa detsamma till tjejer som gick och gifte sig med någon arab eller afrikan. Hon skulle ställa in sig på att få stryk, bli knullad när och hur som helst, bli piga i sitt eget hem. – NÄÄÄ då sa svenskan. Han är inte sån min man. Men så blev det. Grabbarna försvann med ungarna och en palestinier sa till exempel i Rapport från Palestina en gång att hon skulle aldrig få se sina barn mer. De bodde hos farmor och skulle bli muslimska barn och Palestinier. Punkt slut. Han hångarvade i svensk teve. Men ni korkade svenskor upprepar er år efter år. Mord, misshandel och förlorade barn. Så är det. Men ni mentala oskulder lär er aldrig. Vore jag svenska skulle jag som den tyska borgmästaren ville ha det, aldrig släppa en asylare eller liknande inom en meters avstånd. Nu kommer gossarna ut från vilket disko som helst med en fjantig svenska i släp. Jag har fått stryk när jag varit i samma situation i ett av de där länderna. Du skall inte komma hit och ta våra tjejer sa grabbarna som var fem så jag klarade inte av alla! Kan du tänka dig att i det menlösa landet ett gäng svenskar stå utanför diskot och slå ner en asylare för han går hem med en svenska? DÅ skulle förmodligen ni svenskor bilda mur och gapa att vi tar hem vem vi vill och försvara asylaren. Du vet säkert allt det där. Men varför skriver du inte ur den vinkeln? Fanns ett disko på Sveavägen en gång i tiden. I dörren fanns en skjutlucka. Ville en svensk gå in och knackade på drogs luckan öppen och ett ansikte med vita tänder och skinande ögonglober sa att diskot vara bara till för afrikaner. (men dom släppte in svenskor) Tänk dig ett svenskt disko i centrala Nairobi eller dar es Salaam eller de flesta andra större städer där lokalbefolkningen inte fick komma in. Vilket jävla liv det hade blivit om rasism i Svenskmedia. Slå dig ihop med en muslim eller afrikan och du får stryk och som sagt, blir piga i ditt eget hem. Min tidigare svenska hustru åkte till ett muslimland. Hon skulle på uppdrag. Det var under kortkortkjolarnas tidevarv. Jag sa du kan för faan inte gå i kasbahn klädd i kortkort. – Jag går och klär mig hur och var jag vill sa den kavata svenska hustrun. Hon blev våldtagen och jag skilde oss. Ni är tyvärr så naiva. Ni kan väl köpa in tårgasspray åtminstone och få mängdrabatt och inhandla dolkar från Jemen – de är snygga hantverk. Men det är klart, när naiva svenskbruttor och Gudrun och & sätter anslaget blir det som det nu är. Skyll er själva som inte ens försöker. Varför inte plocka töser som kan självförsvar och ringa in herrarna en efter en och provocera och när dom är nedslagna tar ni fram Morakniven och skär tasken av dom. Gör något ni menlösa svenska medborgarinnor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.