torsdag 28 januari 2016

soran ismail


När du Soran Ismail har suttit i Kurdistan och gjort dina nationalfränder till civiliserade varelser, är du välkommen i Sverige. Innan dess behöver du inte fundera över om du är svensk eller ej även om du är schysst lirare. Du är inte svensk och blir aldrig förrän du fostrat de dina in i civilisationen. Läs här om kurden som skulle slå ihjäl sin dotter.

Beväpnad med en kniv och en träpåk gick 53-åringen till attack mitt på dagen, framför ögonen på julhandlande Uppsalabor.
– Pappa försöker döda mig, jag är kurd, skrek den skräckslagna dottern. Hedersrelaterat våldsdåd mitt framför ögonen på folk. Pappan var inte nöjd med dotterns pojkvän.

""Pappa försöker döda mig, jag är kurd"

·        Pappan hade samma dag dömts för annan misshandel mot dottern men fick bara "villkorlig dom" och gick direkt för att slå ihjäl sin dotter. Han dömdes senare för grov misshandel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.