söndag 14 september 2014

Petter på LO - vågar du slå?! Vad och Löfven med Petter på LO.


Till LO – Petter! Du verkar vara mer vadslagare än Stefan! Jag har givit Stefan ett förslag till vadslag men han har inte svarat!

Kanske du vill vara med i mitt vad mot Stefan?!

Jag hittade ett gammalt klipp från din mun Petter!

”På den andra sidan sade sig LO:s ordförande Karl-Petter Thorwalds­son vara villig att slå vad om att Fredrik Reinfeldt tänkte regera vidare med stöd av Sverigedemo­kraterna”.

 

Till Socialdemokratiska partiet –

Stefan Löfven

 

Vågar du ta ett vad!?

 

Jag är så säker på att du ljuger och att du inte klarar av att ta bort pensionärsskatten så jag bjuder dig och din fru på en Helsingforskryssning i kaptenshytt med helpension och nubbar och SPA om du har fått bort pensionärsskatten innan Julafton 2015.
Jag tror inte att du vågar ta det vadet!
 
"Vårt svar är enkelt - pensionärsskatten skall bort".

Så skriver du i din reklamannons men jag tror du ljuger.

 

Jag förmodar du antar vadet.
Vi är båda Norrlänningar och ord är ord.
Jag vill i min tur ha en kryssning om du förlorar.

Bifogar en bild på hur pensionärsskatten slår för fattigpensionärer.

 


 
Hälsning från en fattigpensionär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.