fredag 12 september 2014

Ljugande Stefan Löfven, som bluffar om pensionärsskatten.



Till Socialdemokratiska partiet, Stefan Löfven.
Till Vänsterpartiet, Folkpartiet med nollan Göran Hägglund och Maria Larsson på släpet, Till skitstöveln Fredrik Reinfeldt som inte ens vill förbättra livet för pensionärer. Till PRO, och alla andra pensionärsorganisationer, till Pensionärernas organisation - Välfärden, som gör ingenting mer än att snacka gagg.
 


Till Socialdemokratiska partiet –
Stefan Löfven

Vågar du ta ett vad!?

Jag är så säker på att du ljuger och att du inte klarar av att ta bort pensionärsskatten så jag bjuder dig och din fru på en Helsingforskryssning i kaptenshytt med helpension och nubbar och SPA om du har fått bort pensionärsskatten innan Julafton 2015.
Jag tror inte att du vågar ta det vadet!
 

 
"Vårt svar är enkelt - pensionärsskatten skall bort".
 
Så skriver du i din reklamannons men jag tror du ljuger.
 
Jag förmodar du antar vadet.
Vi är båda Norrlänningar och ord är ord.

Jag vill i min tur ha en kryssning om du förlorar.

Bifogar en bild på hur pensionärsskatten slår för fattigpensionärer.

Hälsning från en fattigpensionär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.