torsdag 23 juli 2015

adam tensta, rasisten som rappar sönder sig


Tjena Negergossen Adam Momodou Ericsson Taal!

(Känd under öknamnet Adam Tensta).

Du negerAdam, och de dina lyckas alltid förstöra allting. Jag var en som flyttade in i det nybyggda Tensta-Rinkebyområdet. Det var vackert och nära till naturen och Stockholms studentkår hade studentlägenheter i området.

När invandrarna – Du och & – började anlända blev tunnelbanan en sophög, husen förföll, till torgen vågade inte folk gå. Trivsamma svenska barnfamiljer flyttade från Tensta. Gamlingar flyttade från Rinkeby-Tensta. Universitetet flyttade ut ur området. Nu råder en extremt fanatisk fascistisk och rasistisk atmosfär.

Ingen normal svensk kunde ha er invandrare och din släkt i Sverige i närheten av sitt boende. NI misskötte er överallt, i alla lägen och alla tider av dygnet. Du neger Adam Tensta, DU med dina kompisar förstörde bostadsområdet Tensta.

Vi flyttade dit för området var tilltalande. Efter en kort period blev Tensta-Rinkeby en sophög med analfabeter.

DU Adam Tensta skall helt hålla käften om rasistiska människor. DU är värst! Du är fanatisk, obildad, och totalt olämplig att gagga om rasism. DU har inte levt i Afrika. DU skall hålla käften för du vet ingenting om Afrika och varifrån DU har ditt ursprung. DU lever på infantila okunniga svenskar vars infantilitet ger en overklig livsåskådning som DU nyttjar. DU utnyttjar svenskar som vilken rasist och fascist och slavhandlare som helst. DU Adam Tensta tycks vara ett avskräde och avträde i Sverige?

Snacka inte om ordet neger!

Så länge ordet neger finns i den svenska akademins ordlista skall svenskar säga neger, det är självklart. Gillar du Adam inte svenska språket så draaa!!!!

DU vet tydligen inget om Afrika. Jag lever där sedan snart 20 år, har en svart hustru och bastarder till barn. De är trivsamma, väluppfostrade barn som springer barfota i byn och bland hyddorna. Jag jobbar och lever och bor bland negrer. Mina kompisnegrer vill gärna komma till Sverige och slå sådana som du på käften. DU har ingenting att göra med vad vi i Afrika kallar oss. MIN negerhustru säger som det är.

När vi hälsar på släkten eller bekantar så introducerar hon mig som sin vita neger. Jag ser det som en komplimang. Jag är helt och fullt till vardags en neger, men vit som svenskar är i huden. Men DU ditt förbannade as som många kallar dig, du vet ingenting om negrer i Afrika. Vi äter precis hur många negerbollar vi vill. Vi köper precis hur många glassar med namnet Nogger som helst. Det angår dig inte!

Konklusion: mina negerpolare i Afrika där jag normalt lever med negerhustru och mina bastarder till barn - mina kompisar vill lyfta macheten och slå knoppen av dig. För du begriper ingenting. Mina negerpolare är stolta över att vara negrer. Mina negerkamrater säger att ingen i Sverige skall komma och tala om för negrer i Afrika vad de skall kallas. När jag drack en öl på lokalpuben innan jag åkte till Sverige på några dagar och frågade vad skall jag säga?: sista kvällen drack jag en öl med mina negerpolare, men då blir jag kallad rasist i Sverige. DÅ blev min bästis fullständigt ursinnig. – Vad har du för jävla analfabeter i ditt land, skrek han. Vilken som helst kan se i vilken uppslagsbok som helst att där står att negrer är folk som bor söder om Sahara. Men dina svenska landsmän tycks vara analfabeter – det där DU det Tensta. Så tycker negrer i Afrika om konstiga negrer i Sverige.

Kort sagt Adam: Fuck off och håll käften.

Du Adam Tensta förstörde med dina polare ett fint bostadsområde som heter Tensta. Nu går du i graven och efterlämnar en avskrädeshög som heter Tensta, inklusive dig själv. Ta ledigt! Lev åtminstone tio år i Afrika, så kanske du kan lära dig något om verkligheten. Negrer i Afrika är stolta över att vara negrer. Är du inte nöjd med Sverige – så varför i helvete stannar du! Dra för faaan till en omgivning du gillar. Vi svenskar är ju bara rasister enligt DIG, och nu säger vi Fuck off till negrer som inte är negrer utan fördummade svenskar och som inte passar in i landet. Varför gör du ditt liv svårt? Vore jag dig stack jag på minuten från Sverige, om du nu tycker som du säger? Hälsningar från en vit neger.

Enligt dig skall jag släpa min hustru till diskrimineringsombudsmannen, DO, invandrarfolkets favoritmyndighet. Min hustru kallar ju mig för vit neger! Det är väl läskigt i dina öron?! Men jag är stolt över hustruns uttryck i Afrika. Det är en vacker komplimang. Men i Sverige gör sådana som du min hustru till rasist! Mer begriper DU inte av verkligheten! Vill du utmana mig på machete är du välkommen! Och sluta snacka skit om svenskar! DU är oönskad i det här landet. Jag är önskad i mitt Afrika. Det är skillnaden mellan dig och mig.

Till Diskrimineringsombudsmannen, Regeringskansliet, Till Aftonbladet, TV4;s ledningsgrupp, Svenska journalistförbundet,  Rasistiska afrosvenskarnas fascistorganisation, till Stefan Löfven, SocialOdemokratiska partiet, Centerpartiets Annie Lööf och Maria Ferm, Miljöpartiet, Rasisten Erik Ullenhag, Folkpartiet, som förstörde Sverige, och hjärtarnas kirurg Fredrik Reinfeldt som förmodligen snart befinner sig på Nybrovikens botten i sällskap med Adam Tensta!

Du, Adam, du är en simpel skitstövel som inte hör hemma i Sverige. Eftersom ingen annan vågar säga vad jag nu sagt, så vet du nu hur folket tänker om dig, både i Sverige och Afrika. Och visst vill du väl veta sanningen?

Samma stund jag skickar de här raderna till dig är jag på väg hem, till ett Afrika med schyssta polare och en vardag med negrer som är stolta över att vara negrer. Då slipper jag din typ av neger och menlösa svenskar.

Flata, infantila, menlösa svenskar duger inte till mer än deras fjantigheter. Nu vet du. Du tror ju du är svensk?

Och TV4 som slängde ut en svensk rakt pratande tjeja – den tevekanalen – TV4 – tänker vi aldrig mer glutta på! DU däremot borde avlivas, med vår gemensamme machete.

Så Adam, gå i graven med TV4 – och gräv ned dig väldigt djupt, så inte hyenor når din kropp i form av as. Så säger vi negrer när vi ogillar en person, vare sig personen är vit eller svart neger. Men negrer är vi. Inte som du, blaskneger i fel civilisation. Så, Adam, Fuck off!

PS. Hela min negerfamilj tycker negerbollar är skitgoda! Därför äter vi dem. I övrigt angår inte saken dig. Vill du komma ned till  Afrika på besök till en vit neger som inte ens längre är svensk för att slippa sådana som dig och menlösa svenskar, så är du välkommen, kompisarna vill gärna träffa dig!

Till Arbetarbladet, Bohuslänningen, Ystads allehanda, Barometern, Göteborgs kommun, Malmö kommun, Mona Sahlin, Justitieministern, Nya Moderaterna, Folkpartiet, Skolverket, Bostadsministern, Herr Kaplan.
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.