söndag 8 februari 2015

sossefascism


Till Norrköpings kommun, Till länsstyrelsen i Östergötland, Till Linköpings kommun, Till Motala kommun, till Mjölby kommun, till Ödeshögs kommun, till Vadstena kommun, till Söderköping, till Finspång kommun, Till socialodemokratiska partiet i Linköping, Norrköping, Vadstena, Motala, Ödeshög.

Med tanke på den där obotligt menlöse Lars Stjernmannen i Norrköping, som glider på räkmacka genom livet.
Jag är fattigpensionär. Jag har 6700 kronor att leva på, då skallhyran tas av det och då har myndigheterna tagit vad de anser de skall ha. Självklart går det inte ihop, jag har 1900 kronor i månaden att leva på i helhet. Det du din jävla skitstövel till fascistsosse Lars Stjernkvist, jag har dragit ur tre tänder - att laga tänder är för mig en overklighet. Jag betalade två gånger drygt tretusen kronor för urdragning och den tredje gången 1750. Det tog mig flera månader innan jag blev av med skulden som togs på indrivning och inkasso.
I dag har jag en tand som gör för jävligt ont och som måste dras. DU DIN JÄVLA RASIST HERR LARS Sossen. Jag ämnar lägga mig i ditt kvarter tills du betalar mig en femtilapp så jag kan gå till akuttandläkaren. JAG HAR INTE PENGAR men det har du din jävla rasist! Därmed skall du betala min tandvård, och se nu för faan till att fixa mina tänder! Ditt osolidariska satans KRÄK! Lars Stjernkvist!
Ta dina inflyttade skjutare och mördare och tiggare i Norrköping och kriminella och packa dig till Rumänien så kan du sitta där som vi snart tänker göra i Norrköping -
Vi svenskar är diskriminerade, vi kan inte överleva på fattigpengarna! Det skiter du Lars Jävla Fascist i! hade vi pengar skulle vi skicka efter en av de där rationellt halshuggande gossarna, så fick dom ett träningsobjekt på dig. Tja, vem vet, kanske vi skall göra en insamling gentemot kostnad för halshuggning av Lars Stjernkvist. Mer är du inte värd - förbannade rasist och fascist.
Du bör jävlar inte uppleva din vardag så du kan dö i frid, men den oron över dig själv lever du väl redan i...........

Gör slut på 50-lappen, eller ge oss fattigsvenskar också den kostnaden för akutbesök.

Men du Lars, skiter i att intressera dig, för DU ÄR EN RASIST och sossefascist ut i fingertopparna. En flinande parasit utan nytta.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.