måndag 9 februari 2015

Diamanten på Expressen


Till Expressen, Aftonbladet, OIsinasynder Cunten, Åsa Linderborg, Jonas Sjöstedt, ETC, Svenska Dagbladet, Svenska Journalistförbundet, Regeringskansliet, Carin Jämtin, Socialodemokratiska sällskapet, Anna Burka Barbar, Nya Moderaterna, Åsa Romson, Ferm, Miljöpartiet, Islamisten och potentielle terroristen Kaplan, Onyanserade Tant Maud, Centerpartiet och extremisten Mona Sahlin, Afrosvenskarnas lekstugesamling,plattitydernas Bilan Osman, Linköping, TU och rasisterna på ABF i Umeå och Linköping och Muslimernas ungdomsförbund, Fredrik Virtanen, Fredrik Swedin.

Diamant Salig i sitt hus, Expressen

Tänk du mår så förbannat illa i Sverige att du också måste företräda andra som kallar svenskar för rasister och främlingsfientliga. Du säger att du vill sparka en herre på tasken om han säger neger.

Du, Diamanten, du har mycket att lära av verkligheten.

När jag har levt i geografiska områden där folk har kallat mig viting och allt möjligt rasistiskt, när jag inte har fått jobb på grund av min hudfärg, när jag som utlänning i främmande land har fått olika sorters problem, trots att jag varit gift med en lokal kvinna, DÅ gode Diamant, då har familjen och jag lämnat landet.

Kan du tala om för mig varför du som mår så jäkla dåligt i Sverige med dina medföljare, varför i hela friden stannar du och ni i det här eländiga landet?

Vore jag som du drog jag på sekunden.

Vi svenskar skulle bara bli glada. Vi svenskar är så förbannat trötta på att allt, allt ALLT i det här landet skall handla om invandrare. De flesta svenskar önskar snart arkebusera er alla tvärs över, så jävla less är vi på era problem, ert ständiga gnäll och elakheter mot svenskar! Packa och försvinn för helvete! Sitt inte i det här eländiga landet och förstör livet för er själva! Ni sätter minus på allt ni rör vid. Skolan pajade när ni började fylla på, våldtäkterna ökade mångfalt när ni invandrare drösade in, bedrägerier och överfall och misshandel ökade i tvär kurva när ni började vistas inom gränserna. Hedersmod och mord och skottlossning blev vardag i Sverige på grund av er ociviliserade skitstövlar som bara skall bort och ut ur västvärlden! Ni har offentligt förklarat krig mot västvärlden och det finns många, många västvärldare som gärna möter er. Du ser ju själv att det är bara krig som väntar på sikt. Du med dina polare även om ni säger er inte vara religiösa, ni förespråkar utrotning av västvärlden, vi skall slaktas. Så rullar ni på.

Tänk om vi svenskar hade kunnat nyttja alla pengar som nu går till er destruktiva förstörare, vi kunde ha anställt tusental sjuksystrar, tiotusental lärare och läkare. Vi hade haft sjukvård och ett sansat samhälle med omtanke kring äldre om vi inte hade haft er dönickar och egoistiska ociviliserade skitstövlar i Sverige. Så, du Diamant, du som pekfingrar mot oss, du pratar om vårt Sverige, säg aldrig mitt Sverige. Du som vill vara solidariskt mot Sverige –

Du kan väl rädda Sverige genom att försvinna, ta ditt pick och pack och dra med alla dina polare, då kommer Sverige att må bra och allt blir av lika bra hög kvalitet som innan ni invandrare vandrade in.

Så, tycker du om Sverige så fuck off, det är bästa tjänsten du kan göra. Sluta att snacka om slöjor. När jag bodde med muslimer klädde jag mig relevant och uppträdde korrekt och anpassade mig, men ni invandrare i Sverige bryr er inte om varken svenskar eller Sverige. Jag hade aldrig problem i mina nya kulturer. Att ni blir hatade beror enbart på er själva, men ni är stora i käften och den bör stängas så snart möjligt så Sverige kan vandra vidare utan invandrare. Så Diamanten – Fuck off igen………..Du är inte värd en pissdroppe i Sverige och kommer aldrig att bli. Ju mer du gaggar om svenskar som drar slöjor av er missanpassade, desto fler svenskar får du kring halsen den dag det smäller. Du vet ”allas lika värde”, så som ni agerar, så agerar vi med tiden. Det är så ni vill ha det. Krig.

Därmed till ordet neger. Titta i svenska akademins ordlista, där står ordet neger. Så länge svenska akademins ordlista innehåller ordet neger skall alla svenskar använda ordet neger.(individ tillhörande den människoras som är inhemsk i Central- o. Sydafrika o. som bl. a. kännetecknas av mycket mörk (stundom chokladbrun) hy, ulligt, krusigt hår, bred, platt näsa o. tjocka läppar;)  Så är det.

Dessutom: Alla mina kompisar i Afrika vill gärna komma till Sverige och slå folk som du på käften som säger att de inte skall vara negrer. Negrerna i Afrika är stolta över att vara negrer. Men du som Besserwisser vet förstås bättre än negrerna själva. Därnere säger grabbarna att ingen jävel skall komma och säga vad jag skall kallas. Så säger mina polare. Jag är neger, så är det. Men vad negrer säger bryr du dig inte om. Varför inte det? Tja, du Diamant, tycker du är bättre än negrer, någon slags precious stone,  så enkelt är det. Men du är inte värd ett skvatt i Sverige.

Och vill inte bruttorna sluta använda slöjor får de skylla sig själva. De lever i Sverige. Punkt slut. Så tänker vi kloka svenskar när vi lever i andra länder med andra kulturer och religioner.

Men de där orden skiter du Diamant i. Alltså: Fuck off……….dra………….

Du om någon skapar rasism och hat.
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.