fredag 4 januari 2013

.....Konklusion hit och slutsats dit, spelar ingen betydelse, spelar ingen roll alls, borde Britta Svensson på Expressen säga sig.


 
Jojo, du, din konklusion - slutsats - är säkert riktig ur humanistisk och psykologisk vinkel, men den konklusionen i sig angår ta mig faan inte Sverige.

Sånt skall problemobjekten sköta och rensa själva, klarar dom inte det skall de ta mig faaan inte vara i Sverige.

Konklusion - slutsats: de där varelserna skall aldrig få möjlighet att anlända.
De passar inte in i det här landet.
Både de själva och Sverige vet att tant Mauds nybyggare ställer till mer besvär och utgifter än nytta,
och då blir konklusionen att dom skall ut, bort och aldrig mer få angöra den svenska bryggan.

Enkelt eller hur?

Har landet inte pengar till lärare i skolan, till vård av äldre, till allmän sjukvård, då har Sverige heller ta mig faaan inte råd att öronmärka skattepengar till invandrad kriminalitet oavsett i vilken ålder,
så du ser: konklusionen- slusatsen - är enkel:
Dom skall inte vara här.

Nu har du konklusioner - slutsatser, vilken väljer du? Jag tror jag vet. Tyvärr.

Men det är likt din äldre särdeles kloke kollega skrev: det är underligt som svenskarna tycks ha förlorat sin överlevnadsinstinkt, eller sa han att han var förvånad över att svenskarna var sådana masochister, eller liknande? jo, nu minns jag, han använde ordet, ganska säkert, självdestruktiva. Kan det vara du det?

Ta tag i skeletten ett steginlägg här nedanför i stället för att snyfta om folk som inte borde finnas här.









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.