lördag 14 mars 2015

Vem vill skjuta Gustav och Åsa, Miljöpartiet? Så säger Unni så då säger så alla och vem som helst.


Du Herr Snuttfiltgosse Gustav Fridolin och kärringen Zigenarinnan eller Romarinnan  eller vad hon heter i Miljöpartiet. Är det, det där fruntimret rasisten Mari Ferm jag menar? Njae, kan hon heta Åsa Dåra?

Jag fotograferar mycket.

Ni fotograferar också mycket, det gör alla människor nu för tiden.

Jag skriver inlagor, reportage, böcker och filmar, ibland för teve.

Ni vill att jag skall illustrera era produkter utan ersättning.

Den dagen ni gör så väljer jag att avliva en eller fler av er och tar mitt straff. ”Allas lika värde” gäller ju i Sverige. Är jag inte värd ett skvatt så jag avlider för ni stjäler mitt levebröd, då skall även ni avlida som ren konklusion av ert myntat recept: ”Allas lika värde”. Så enkel är situationen. Leve levern! Hälsning från en medborgare med förnuft,

PS. Tänk på Fredriks KK Roberta Alenius som sa: ”Sköter ni er inte så dödar jag er och skär ballarna av er!”
Och som skandalinnan Unni Drougge sa: "Vem vill skjuta Åsa Romson"? Sagt med annat namn men innebörden densamma.
Får de två säga så får alla säga så, "Allas lika värde". Alltså: vem skär halsen av Åsa Romson och lille Gustafo  som ljuger, föraktar och skapar problem?
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.