onsdag 11 mars 2015

Rasistiska Vätternrundan med VD Eva-Lena Frick och Motala kommun.


Till Diskrimineringsombudsmannen, DO

Till Gränna, Jönköpings kommun. Till Vätterrundans styrelse. VD Eva-Lena Frick, Vätternrundan, Motala kommun.

Erik och Emilie Hugander, Gränna.

 

Gränna säger sig vara viktig för Vätternrundan.

Erik Hugander, Gränna, blir glad av att cykla och säger sig veta att invandrare också blir glada av att cykla. Det blir jag med. Jag önskar jag kunde betala avgiften med omkringkostnader som inte är förringbar på Vätternrundan. Då kunde jag också få vara glad. Tyvärr är jag svenska och som svensk får man inte gratisbiljetter till Vätternrundan som delas ut av rasistiska organisationen Vätternrundan och rasisten VD Eva-Lena Frick som ”fixar” biljett till invandrare men icke till svenska medborgare.

Varför måste vi svenskar alltid diskrimineras? Jag vill också vara glad.

Till Jönköpings Posten, Tranås tidning och Nyheter från Gränna – LNY.se
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.