fredag 21 mars 2014

..Fyra flin halshugger sig själva.


Till Pensionärernas Riksorganisation
Till Sveriges Pensionärers Intresseorganisation

Till Riksdagens alla ledamöter

Till Pensionsmyndigheten

Till Socialdemokratiska partiet


Statsministern

Annie Lööf, Jan Björklund

och Göran, som kallar sig religiös humanist på Kristdemokraterna.

 

De fyra flinen Fredrik, Annie, Göran och Jan borde var och en se sig i spegeln och säga: - Fyy faaaan vilken skitstövel jag är.

 

"Analfabeter och omöjliga invandrarungar ger jag nu 1,8 miljarder och samtidigt sitter svenska hederliga pensionärer i Sverige som inte kan reparera sina tänder, de kan inte betala alla sina räkningar varje månad och de är totalt uteslutna från normal svensk standard i sitt leverne".

 

- MEN som politiker skiter jag i svenskarna och särskilt i pensionärerna,

bara jag får vara kvar i jobbet och tjäna alldeles för mycket pengar,

fyy faaaan för mig själv!

 

Så borde de fyra flinen somna innan de vaknar i drömmen för att bli hängda på Stortorget i Gamla Stán……..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.