fredag 10 oktober 2014

Tja, vad skulle man tro?



 

Till Stefan Löfven! och oisin, aftonbladet.

Du och socialdemokratin är just precis de skitstövlar min far varnade för.

Ni är präglade fascister.

Min far insåg efter många  år som metallare i LO att han var tvångsansluten till Socialdemokratin.

DÅ gick han ur, självklart.

Min far hade civilkurage.

NU gör du samma piruett.

DU ljuger, DU lovar, DU snackar skitsnack och visar nu vem du är!

En rejäl skitstövel!

Jag slog vad med dig på tidigt stadie i valfläskets turnering att jag skulle bjuda dig på en superkryssning om DU fixade pensionärsskatten till Julen 2015.

NU tar du bara exkrementer i truten och förklarar att så blir det inte.

DU ÄR EN JÄVLA TYP SOM BORDE HANTERAS AV IS-gossarna!

Stefan Löfven! Far åt helvete!

Ingen saknar dig. Jävla fascist!

Vad tycker du Oisin, aftonblá?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.