tisdag 22 april 2014

Wirtanen, Fredrik som kokt.



Hur diktaturens röster galer galet!

 

Man måste ha läst Fredrik Wirtanens subjektiva spalt om rasism innan de här raderna skrutineras :

Nu är du väl kokt! Att dina kompisar skriver och säger att de är stolta över att vara PK är en sak men att du skulle falla för rasism, det trodde inte många. Du är sosse, inget fel i det men att gro på svensk sketen sosserasdröm, det är annorlunda. Du Fredrik gaggar och har tydligen aldrig varit utanför Stockholms innerstad. Du vet visst ingenting om hur världen fungerar, du har aldrig haft möjlighet att samla livserfarenhet och du är kokt med din negerbollskrönika. Du nämner allas lika värde. Just det. Ge dig ut i världen så kan du snabbt notera vad svensken har för samma värde. Den devisen finns bara i den isolerade ankdammen Sverige med sin globala minoritetspopulation så din politik och ditt tänkande Fredrik Wirtanen gör alla andra av jordens människor till rasister men du som Fredrik från Sverige är givetvis bäst av alla – precis så sa den där andra Fredrik, nä visst ja, Adolf  hette han som trodde han var suverän. Du Wirtanen gör samma misstag, du tror du har rätt men ack så galet du kacklar. Du minns nog inte den röda tuppen som fick förtroende, ändå förlorade han. Så går det när man snackar skit och geggamoja och det är det enda du gör snart Fredrik. Gör snarare ett kul reportage om alla svenskar som myser i Turkiet och i Spanien och slickar Niggerglass men i Sverige gapar samma individer om förbud att sälja namnlika glass! Det är svensken det!  Jorden runt finns Nogger glass men inte i Sverige. Det räcker som dokument över Fredrik

Wirtanens missförstådda ord – rasism. Jag säger som din kompis Åsa på kulturen ”Knulla, Knulla (Fredrik Wirtanen)”, med andra ord: far åt helvete eller Fuck off som Åsa har översatt till ”Knulla, Knulla” i sin solidaritet riktad mot invandrare som då får förstöra svenska språket! Ni är kokta.

Nu måste till genuin revolution för att få slut på ditt tjafs. 

PS

Fråga den där Norgezigenar-kommentatorn varför han ljuger! Han skrev att zigenare varit förföljda i 500 år. På svensk teve sa man 100 år och vitboken handlade om 100 år. Varför måste Aftonbladet vara prozigenare på falska grunder? Du Fredrik, har din kompis någonsin tänkt sig att om zigenarna skötte sig som man bör i ett civiliserat samhälle så får de inga problem? Nä, det har han inte din Debattchef, för så långt tänker han inte eftersom hans rasism måste vara inbyggd i knoppens vindlingar. Varför åker han inte hem? Det finns många svenska journalister som du pratat om som just blivit arbetslösa, de behöver det där jobbet som Debattaren ockuperar. Hur faan är faanskapet formad när han stannar i ett land som han uppenbarligen vantrivs i? Vore jag han och vantrivdes i Teheran eller i Kurdistan så skulle jag dra………så slapp jag Sverige/Kurdistan/Teheran. Varför debatterar han inte Ullenhags och folkpartiets lögn om att zigenare byggde Sverige? Hur faan kan ni som journalister acceptera en Ullknopp till minister som står och blåljuger inför medborgarna? Och du kallar dig demokrat!.............

Nu får det vara nog, nu går jag med min negerhustru sedan 16 år ned till kvartersbageriet och köper goda negerbollar, de är jävligt goda tycker alla i familjen och sedan tar vi upp en låda noggerglass ur frysen som vi köpte på semester i Turkiet och sedan ser negerhustrun och jag till att mulattbarnen somnar ordentligt, det Fredrik Wirtanen är demokrati och ickerasism, men det begriper du inte.

Är du säker på att du ser på båda ögonen, eller är du enkelseende av födsel och ohejdad vana? Och du Fredrik, mina negerpolare till vardags i Afrika tycker fruktansvärt illa om sådana som du. En gång skulle jag besöka Sverige och drack en öl med mina bästisar kvällen innan avfärd och jag frågade vad jag skall säga om dom för säger jag i Sverige att jag drack bärs med mina negerpolare sista kvällen så säger Sverige att jag är rasist, jag skall säga färgad tycker folk i Sverige. Du skulle ha varit med, grabbarna blev helförbannade och gormade att ingen jävel har målat mitt skinn och ursinnet fortsatte: Vad har du för jävla analfabeter i ditt land, dom kan ta vilken jävla uppslagsbok som helst och läsa att negrer är folk söder om Sahara. Jag är neger och vill vara neger och skall vara neger, så enkelt är det och så avslutade min bästis med att konstatera att du svensken, det spelar ingen roll om du har tre fruar och pratar fem stamspråk och har 100 bastardbarn i byn, du blir i alla fall aldrig en av oss!
Det du Fredrik, så ser verklighet, "allas samma värde" och demokrati ut. Men vi står alla bredvid varandra därnere och höjer bägare, vi är alla goda kompisar och arbetar tillsammans, det är demokrati och normala liv ute i världen, men ankdammen i norr är ett undantag och tyvärr begriper du det inte. Nu skall jag kolla att bastardungarna sover gott och den som säger eller gör något mot dem, då åker macheten ur fodralet. Min hustru är min negerhustru och negerhustrun kallar mig sin vite neger, det du Herr Wirtanen är verklighet och en sådan komplimang kommer du aldrig att få i ditt liv! Ty, du är tydligen genomkokt, betyder att du är stendöd innanför skalet. Men som utslagna femteklassare hos Lasse Kroner säger: Jag är i alla fall inte lika dum som Soran Ismail.
Den elogen bjuder vi dig på.

 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.