måndag 18 februari 2013

..................................BUUUU för IKANO-banken!!!!!!!

 
 
Ikanobanken
håll er undan
den verksamheten!
 
Bloggen glömde koden till ett kort.
Om du inte har telefon är det konstaterat att då har du ingen möjlighet att få tag på din gamla kod eller få en ny kod. 
 
Du som kund måste ringa. Har du bara en mobil med kontantkort som kostar skjortan om du sitter i telefonkö, vägrar kundtjänst att vara hygglig och ringa en särskild tid.
 
Vem har möjlighet att sitta några dagar och vänta på att IKANOBANK skall ringa?
 
Alltså: du som kund måste åka ned till Småland eller Skåne för att ordna med en ny kod till bankkort.
 
Konklusion:
HÅLL DIG BORTA FRÅN IKANOBANKEN!
 
Kunden erbjuds heller ingen möjlighet att få kontakt med vare sig VD, ekonomer etc. Bara kundtjänst, och dom vill inte hjälpa till.
 
Stoppa IKANOBANKEN i SOPTUNNAN.
 
Shell borde inte nyttja Ikanobanken.
Vad säger bankinspektionen?
Skall en kund inte få tillgång till någon slags personal vid behov?
 
StyrelseordförandenIkano, vad säger han?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.