torsdag 28 februari 2013

.................Äta vår egen mat? Jasså? Vad vet Lena Melin om den egna maten?

 
Hej Lena Melin på Aftonbladet! Här står jag och dör! Blodar ihjäl, noga räknat! Och du säger att bäst är vår egen mat! Vad vet du om hur vår egen mat hanteras?!
Gubbtjyven sticker ju in en lång metallspets i stickhålet på mig, och då dör jag, tvärsäkert!
 
 
 
Förmodligen har gubben tjuvsemestrat och åkt till Spanien, han ser ju ut som den bäste tjurfäktare!
 
 
Men du vet Lena, allt kan kännas som lugn och ro, så upplever jag den här stunden, i väntan på döden, har du kännt liknande, många har det, upplevelser som kallas "nära döden upplevelser". Och dom är alldeles sanna. Det vet jag nu. Här står jag och kan inget annat, bara vänta.
 
 
Blodet strömmar rakt ned och rätt ned på golvet, rätt ur min kropp. Jag håller nog på att bli lite svag, ujuj, fy faan för att känna sig svag.........
 
 
Tja, du vet hur livet fungerar, det tar slut ibland. Nu tog livet slut för mig, så jag lade mig på cementgolvet, sparkade några gånger och övergick sedan till smörgåspålägg, sånt är livets gång, men jag var alltid en snäll häst så kanske jag blir en vacker fjäril nån gång?
Vem vet?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.