söndag 25 november 2012

..Jan Helin - en populistisk fjantskalle utan verklighetsförankring.

Till Chefredaktör Jan Helin, Aftonbladet

Om din fåniga kampanj Vårat land eller vad du kallar den. Här får du en glimt av verkligheten:

Med svart hustru, två små bruna barn, bra jobb i en afrikansk småstad och efter många års leverne på orten, så stod jag på kvarterspuben där svensken alltid var den ende vite, kvällen innan en resa till Sverige. Jag (svensk?) sa till bäste pub- och vardagskompisen (svart bästis) : 
 
- Skall jag säga att jag åker hem eller bort nu när jag åker till Sverige?
 
Polaren svarade irriterat:
 
- Du, det spelar ingen roll hur många hustrur du har, hur länge du levt här eller hur många stamspråk du pratar eller vad du gör, I MITT LAND.
DU BLI ALDRIG EN AV OSS!

Skall inte svenskar vara Globala?

Var placerar du Jan H, Aftonbladet den verkligheten?
 
I Papperspelle?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.