söndag 7 juni 2015

centerpartiet


Till Maud Olofsson, Centerpartiet

Vi i Sverige förmodar du är nöjd nu med ditt land där mord, hedersmord, skjutningar, våldtäkter, rån och misshandel är vardag på öppen gata.

Du var den som inledde förstörelsen, det var du som inledde nedbrytningen av svensk välfärd.

Grannarna är invandrare. De gamla i sällskapet har högre pension än jag som fattig svensk pensionär. Övriga invandrade i sällskapet betalar jag för helt och hållet. Skinnjackor, bil, skolkostnader och mat och en stor lägenhet. Det får dom av staten. Jag kan inte ens köpa den mat jag vill ha och behöver. När grannarna som är invandrare får hål i tanden betalar de ingenting. När jag som svensk får hål i tanden skall jag betala flera tusen kronor. Vad har du Maud Olofsson gjort mer än att förstöra Sverige för svenskarna? INGENTING! Du har gaggat dynga hela ditt liv och ljugit, inget mer. Dö INTE i frid, ditt förbannade kräk!

DU MAUD Olofsson Centerpartiet,  FÖRBANNADE RASIST!

Förmodar Du brinner i helvetet om ingen tänt på dig innan dess!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.