Om allt gott skvallrar Postkodlotteriet,
men när en lottköpare inte vill ha fler erbjudanden,
när lottköpare är less på Postkodlotteriet -
DÅ finns ingen alls information om hur man skall göra för att avsluta kontakten med Postkodlotteriet.
Lottköpare får inte veta om man genom att sluta betala avslutar kontakten, eller
kommer då kronofogden pga utebliven betalning?!
Hur skall man få fram meddelandet att man inte vill vara med? Behöver man informera om att man inte vill vara med längre?
Om det vet ingen ingenting.
Och postkodlotteriet ger ingen information om saken.
Postkodlotteriet svarar inte på brev.
När man skriver handskrivet brev till Postkodlotteriet och säger att Postkodlotteriet skall sluta skicka erbjudanden, så bryr sig inte Postkodlotteriet -
har du hamnat i Postkodlotteriets rullor så sitter du där i en slags järnsax och kommer aldrig loss.
När Postkodlotteriet ändrade system för lotteridragning i samband med adresser, då blåste postkodlotteriet folk på stora vinster. Det stod i media om den saken.
UNDVIK POSTKODLOTTERIET!!
Du sätter dig själv i klister för evigheter!
När du tar kontakt med Postkodlotteriet.
Eller noga räknat - du kan inte ta kontakt på annat vis än att betala höga telefon kostnader, någon mailmöjlighet finns inte. En svensk fattigpensionär har ingen möjlighet att sitta med telefonlinjen öppen till Postkodlotteriet för att få kontakt.
Någon redovisning av personal finns inte.
Vad säger Lotteriinspektionen om alla tystnader, obesvarade brev, brist på information och en allmänt omöjlig verksamhet att ha att göra med?
Postkodlotteriet fungerar säkert bra så länge det görs på deras villkor, men akta dig för att rubba Postkodlotteriets cirklar!
Vore roligt med LOTTERIINSPEKTIONENS kommentar till de här raderna.
Har varken Expressen, Aftonbladet,Dagens Nyheter, TT, Svenska Dagbladet tänkt på saken?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar