Visar inlägg med etikett hdersmord. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett hdersmord. Visa alla inlägg

måndag 13 maj 2013

...Synd att det svenska bonnförnuftet försvann med hödammet! .Annie Lööfs invandrare visar med dagens dom om hedersmord hur centerpartiet vill ha Sverige i framtiden.




Ha det bra Annie Lööf,
medan du tuggar KHAT och läser senaste rapporten i media om någon mördare som du släppt in med förtjusning och utan minsta kontroll på galningens vanor och kultur.........
I stället för att öppna Sverige totalt borde du precisera att folk med vanor som hedersmord, dom får inte ens komma in i Sverige!
Men du Lööf, du gör precis tvärtom mot sunt förnuft. Och något bonnförnuft, det har du alls inte.
LÄS och begrunda vad slags folk du vill ha in i Sverige, för så här står det i dagens blaskor på olika vis:

19-åriga Maria mördades av sin egen broder, med över 100 kniv- och saxhugg och tynade bort i en blodpöl på golvet i sin egen lägenhet i Landskrona.

MEN du Annie bryr dig säkert inte, drogad som du säkert är i ditt nöje med khattuggandet och somaliska vänner.

Tänk att det svenska bonnförnuftet försvann med hödammet.............










Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.