onsdag 28 december 2016

Rasisten stefan löfven med sin diktatur och apartheid



Häromdagen gick jag till tandläkaren för ett sår i munhålan har uppstått på grund av tänder som är trasiga och sitter nu där med trasiga skarpa kanter som resulterar i öppna skavsår och därmed går det heller inte att tugga maten som man bör kunna. Tandisen sa det skulle kosta några tusen. Jag är fattigpensionär sa jag. Jag har inte pengarna. Synd för det här blir bara värre sa tandfarbror. Det kan bli riktigt illa. Kan du pruta då sa jag. Då skrattade han. Njae, så här ser det ut i Sverige i dag sa tandisen. Efter mig i kön fanns en invandrare och asylare. Han behövde ungefär samma jobb sa sköterskan. Den som Maud och Centerpartiet kallar "Nybyggare" - han behövde bara betala 50 kronor. Sverige var med och gjorde slut på apartheid i Sydafrika. Hur skulle det vara att ta bort apartheid i Sverige? Vi lever i dag under en fascist och diktator och i en fascist-rasiststat och demokratin i Sverige försvann för många år sedan.
Till Socialdemokratiska (fascistorganisationen) förbundet, Stefan Löfven, Regeringskansliet, Dagens Nyheter, Svenska Dagbladet, Aftonbladet, Expressen, Metallarbetaren, Landsorganisationen - LO, Svenska Kyrkan, Ärkebiskopen, Stadsmissionen,Miljöpartiet, Annie Lööf, Centerpartiet, Diskrimineringsombudsmannen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade, finns mängder av bilder och texter i de äldre inläggen.